2010. december 25.

Puncs golyó

Imádom az Angol puncstortát, ez a kedvencem. Innen jött az ötlet a puncsos golyó elkészítéséhez is. És ezt még sütni sem kell!

Hozzávalók:

20 dkg darált keksz
4 evőkanál rum
4 evőkanál málnaszörp
10 dkg cukor
5 dkg olvasztott vaj
5 dkg kakaópor
5 dkg darált dió


A bevonathoz:

puncs ízű cukormáz (készen kapható)
málnaszörp
olvasztott fehér csoki


Elkészítés: mindent összekevertem egy nagy tálba,majd fél órára a hűtőbe tettem pihentetni, hogy a vajas alap kissé megszilárduljon. A hűtőből kivéve golyókat formáztam, majd elkészítettem a puncsos mázat is. Én készen vettem,mert jól kijön a puncs íze, de víz helyett málnaszörppel kevertem össze, mert így erőteljesebb rózsaszín lett a színe. Belemártogattam a golyókat, és hagytam rászáradni a cukormázat. mikor készen lett, fehér csoki olvasztottam fel és villával megcsíkoztam. A zsrbóból megmaradt olvasztott étcsokit is rácsikóztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése